Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.29. 14:49 Skatch

#49 Életképek, mátol külön oldalon IS.

  Egy rakat kép összegyült az ötösfogatról, amiket a blog images mappájában lassan már nem tudom tárolni, ezért onnan törölve lesznek és átkerülnek egy külön indafoto-s oldalra, és ott az összes áttekinthető lesz. Hameg esetleg tulsok kép lenne ottis, ami 250 megabájtnyit jelent, akk több album lesz nyitva, és évek szerint lesz rendezve. Jó szórakozást a képekhez.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr561560843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2009.11.29. 16:29:26

az alkeszos képet szedd le pls:D nagyon irritál:D

bogyó.T 2009.11.29. 21:17:52

azt amúgy szerintem én csináltam
:D

foglaltazAve 2009.12.02. 16:07:54

ide is beírom mégegyszer mert ugye nem írtam még le.. szedd le a szarba azt a képet.. legalább ha tudtam volna h csináltok képet, ezért basz fel mikor fényképezni akarnak... természetesen teo csinálta a képet igen

Cica:P 2009.12.04. 19:31:31

igen attilla az xD egy nagyon értelmes komment......amúgy meg matyi az a legjobb képed;):D:D

foglaltmindennév:D 2009.12.04. 20:46:18

Még mindig jobb mint az upsz ezt nem akartam de mégis upsz ezt se akartam upsz jaj mit csinálok upsz.... :D biztos akarjuk mi egymás vérét szívni?

foglaltazAve 2009.12.04. 21:06:34

twilight - cataclysm a vámíprok ujra egymás vérét szívják a vérblog sűrű erdejében:$ valyon miköze van ennek a twilighthoz? vajon szerepet kap bella vagy a másik sápadt srác? vajlyon miért írom egyszer így egyszer úgy a va*on-t? megtudhatjuk a következő kiadásunkban! 16 éven aluliaknak ajánljuk

foglaltmindennév:D 2009.12.06. 16:19:46

Beleszarsz egy üres borítóba és kész az új twilight könyv

foglaltazAve 2009.12.07. 07:01:10

naaa ők sem szidják a cuccainkat te se tedd ilyen tul látványosan:D
süti beállítások módosítása