Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.15. 00:35 szösziii

A szülinap :)

Sziasztok :D

Most nem Márk,hanem Ivett vagyok..Igen tudom nektek is furcsa,de egy kicsit nekem is.:D Én is akartam blogot írni..de aztán rájötem hogy amilyen szétszórt és időhiányban szenvedő vagyok így nem lenne érdemes :D Hát..ma van a szülinapom .. és tegnap kissebb körben ünnepeltük a barátokkal..csak sajnos ahogy elterveztem nem úúgy sikerült. :/  kicsit el is voltam keseredve ,hogy mért vagyok ilyen szerencsétlen... De aztán.. azon kaptam magam hogy egyre többet nevetek és ,hogy az este nem is olyan rossz..BaBu nagyon kitett magáért,meglepetésvendég... meg minden nagyon köszii mégegyszer.♥Persze a Kittike is benne volt ebben..és nagyon aranyos tőlük ez :D♥ az este vége nagyon jóvolt, a  szivecskés milkacsoki pedig vitte a pálmát ^^♥

Részletes infot kérdezd élőben,vagy msn-en : D

Köszönöm a Márknaak ezt az egész izéét (: <3

Csumeesz :D<3

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr971525933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica:P 2009.11.15. 11:12:19

hát ezt érdemes volt ide írni..:D:D
szeretlek..D:D:

szösziii 2009.11.15. 11:38:35

Kösziii :D
szeretlek énis :D♥
süti beállítások módosítása