Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.12.19. 22:40 Skatch

#58 Tabáni nyert.

  Nem megmondtam? De megmondtam.. Naná hogy megmondtam.. ennyi (H) Skatch voltam.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr561609971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2009.12.20. 13:57:36

ezaz 1 ujabb rendes ember megy a süllyesztőbe.. nemhiszem h ennek annyira örülni kéne

Skatch 2009.12.21. 07:52:48

Rendes ember, és lehet hogy süllyesztőbe kerül, de egyelőre magáénak tudhat 12 millió HUF-ot és egy lemezszerződést, jah és pályázást az X-factorra, ami egy elég neves nemzetkőzi verseny. Úgyhogy egyelőre nem kell azon aggódni hogy eltűnik, ugyanis az emberek szeretik, és nem azt a divat műfajt képviseli.

Barbuu :) 2009.12.24. 12:57:42

csak annyit h megérdemli.. :)

foglaltazAve 2009.12.24. 18:19:03

meg meg persze csak sztem elfogják cseszni szegényt

Barbuu :) 2009.12.24. 22:59:55

na jah..valszeg ráfognak erőltetni valami olyat amit ő nem is akar..
és akkor az úgy már nem az igazi ..azmár nem ő lesz.
süti beállítások módosítása