Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.16. 18:02 foglaltmindennév:D

#43 A hinta sör legendája? xD (C verzió)

Asszem ez a c verzió vagy mittom én.Számomra az az este kicsit később kezdődött mint a honfitársaimnál mert otthon dekkoltam és néztem a filmet. Felhívott márk:
-csá! gyere ki!
- csöcs! minek?
- itt vagyunk az ifiben...
Szokásos ellenkezés hogy én nem akarok kimenni(mindig ezt csinálom). Aztán még néztem egy 10 percig ki a fejemből felöltöztem és elindultam. Kurva spontán voltam ezért átmentem az ifi park erdőjén vagy 6× majdnem fejrebuktam:D. Leértem szokásos lövöldözés megtanultam lőni azzal a szarral és nem szembelőni magamatxD. Aztán Teo odadta a dvd-t amit otthagytam a padon és most jut eszembe hogy miattam alakult ilyen faszán az este. Mert ha nem hagytam volna ott a dvd-t akkor nem mentünk volna vissza:D. Úgyhogy kapjátok be:D. Na szal visszamentünk és spontán módon átmentünk az erdőn bömböl a metál zene(TRIVIUM). Lementünk az Eldo-ba tömegvolt és mert nem szeretjük a tömeget elmentünk a szecskai éjjel nappaliba piát venni. Közben bementünk a gimibe ahh je a rambo-zás kurva spontán dolog. Megyünk hátra arra az üres placcra és jön mögöttünk a kocsi. Mondom matyinak te érdekesen nézhetünk ki. Aztán megfordult a kocsi de jött mégegy ekkor elkeztünk rohanni xDXDXD be a sötétbe de nem ért semmit mert a fényszórók megvilágítottak minket. Asszem matyi ordította hogy hasra mi meg lehasaltunk és vagy 5 percig feküdtünk és röhögtünk. xDXD Átmásztunk a temetőbe.... (Most keresztet vetettem mert nem vagyok büszke magamra xD). Aztán mentünk mentünk átmentünk a dózsa temetőn vagy hol má nem emlékszem. Jó öreg ostoros sztori is előjött:D:D:D. És végül elértünk a bolthoz. Szeretem az olyan boltosokat akik nem kérdezik a korod:D De mindegy amúgy se vettem semmit csak egy piskóta tallért ami geci finom volt és el is kúrtam a gyomromat de szerencsére hamar elmúlt. Go le az ifibe ahol megtaláltuk a fröccsnek nem nevezhető fagyott bort xD Nem tudom igazából mi volt az de vízszintesbe állítottam és nem folyt át a habon a bor. Végülis a lényeget tudjátok és ez a hintasör legendája. Tényleg szakított és kurva finom volt. Aztán az jött szóba hogy menjünk haza vagy el valahova és rejtsük el a hintasört. Márk felmászott a fára hogy oda rejtse el. És még ebben a percben jutott eszembe hogy prögjünk be hintán. Az első azta kurva már nem is emlékszem. Csak arra amikor matyi először ment. Bepörgött és ahogy mászott ki a hintából elkezdtem lökdösni hogy fuss bazdmeg fuss tett és lépést puff bele a kutyaszarba!!!!! Márk a röhögéstől leesett a fáról én meg asszem ekkor szartam be a röhögéstől. Innentől megállás nélkül bepörgés bepörgés szakííííííííííííííííííííííít az anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag xDxDXDXDXDXDXDXD Attila voltam :D

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr591529788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyó.T 2009.11.16. 18:28:57

Képzeljük oda a cuppogást..:D

foglaltmindennév:D 2009.11.16. 23:17:35

Na baszd meg ez szemét volt most haragszom :D de komolyan

foglaltazAve 2009.11.17. 07:03:23

én nőm még szép h szemétkedni is tud:D (L):D

bogyó.T 2009.11.17. 15:09:29

bocsi attila,(jólírtamleaneved!:D) de ezt nembírtam kihagyni..:Dtényéeg bocsi:D
matyi,te is most vagy büszke rám..:D♥♥♥
süti beállítások módosítása