Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.12.22. 19:35 Skatch

#60 Szánkózás... ^^ (December 21-e)

  Elég flash kis nap volt, még úgy is, hogy takarékra voltam kapcsolva 4 körül felmentem az ifibe és ott támasztottam a fát. Aztán elcsórtam az egyik gyerek szánkóját lecsúsztam, azt mentem Attilával le hársfába. Ott egy elég szép banda gyült össze. (Matyi, Teo, Attila, Géza, Pál, és én) Az este jóvolt szánkós exp szerzésre. Az eszkőzeink: Félbetört Trabant motorháztető, seggcsúszka, 2 szánkó, és egy nejlonzsák.
 Általános tapasztalatok:
- Trabant motorháztető: jól csúszik, de ha rosszul fordulsz akk vagy a hátadba, vagy a pofádba veri a havat. 
- Seggcsúszka: Eszméletlen jól csúszik, és csúszás elött megpördülve egy fogantyút fogva egész rodeós élménye lesz az embenek, de irányithatatlan, ugyhogy gyakran kellett vetődni, hogy nehogy fadöntögetés legyena vége.
Nejlonzsák: Szar de kéznél volt.
- Szánkó:- két fajta:  --> Oridzsinále fa szánkó: Jól csuszik, de könnyen törik
                              \-> Orosz vas szánkó. Eszméletlen jól csúszik, de megállithatatlan.
             - Legfontosabb közös tulajdonság: Irányítható.
Teo szegény eltörte a kezét, de percek alatt befort, (tudnillik a szervezete alkalmazkodott az elesős életmódhoz, így sebeit hipergyorsan gyógyítja) Géza rájött hogy holnap 3 oldalas fogalmazást ír Bánk Bánból, úgyhogy sok kedve nemvolt csúszkálni, de azé jó hogy ott volt :). Attila rájött hogy az élet szép, de ez nem tegnap történt, jah és matyi szánkója megpróbált meglógni....................  .............Nem sikerült neki. HÁHH! Nah ez egy ilyen bejegyzés volt, Bejegyzésbe nem oltogatni, (ugyis moderálom [valaki mondja má el hogy hogy kell moderálni pls]) És teo drága, ne vedd magadra, szeretünk ^.^ˇ, mégha nem is láccik....  szevasz tav... ösz... Skatch voltam...
 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr241616468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltmindennév:D 2009.12.22. 19:57:31

Amit Teoról írtál az beszabehu :D De nem most jöttem rá hogy szép az élet. Már az előtt is tudtam csak most megerősödött ez a véleményem :D

bogyó.T 2009.12.22. 22:35:28

Nem is tört el.csak kificamodott.És a fa szánkó is életveszélyes.

Skatch 2009.12.23. 08:01:21

Ki.mondta.hogy.nem? ^o)

foglaltazAve 2009.12.23. 11:20:36

te vagy életveszélyes nem a szánkó:D
süti beállítások módosítása