Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.15. 21:53 Skatch

#43 Hintasőr! (November 15, A verzió)

 Ufff. Halottvagyok..XD kéész XD ez a nap ez szakított. Meghaltam XD

Kb ugy 5kor kezdődött az este, de szó szerint is. Matyi, Teo, Attila, és én hárman kimentünk az Ifibe lövöldözni ilyen  kék ledes röpcsikkel, amit teo apja hozott kínából. rohadtjócucc. Ilyen hosszukkás kék, be/ki lehet kapcsolni, rohad erős fénye van, és van hozzá egy pálc, a végén egy gumival, és ki lehet lőni vele ezt a szart. És rohadtmessze szál. Mi persze egymás elen fordítottuk :D mért ne. De mondjuk rohadtjó amikor látod hogy közelítegy kék fény, és torkonvág :D Rohadtjó poén:D aztán teo ugydöntött, hogy megfagy, ígyhát  elkisértük egy darabig. Majd rájöttünk, hogy fenthagytunk egy DVD-t ésvisszamentünk érte. Azifiből emlentünk az eldob, ahol spontánok voltunk és visszafordultunk, hogy elmenjünk a szecskába. Rohadt spontán volt a város egyikfeléből a másikba menni. Az úton hatalmasakat ökörködtünk :D átvonaglottunk a gimin, ott rambóztunk egy kicsit, majd átmásztunk a temetőbe, és ott megint végigmentünk. Majd halatmas kerülővel át a dózsán, fel a másik temetőn. És végre eljutottunk a szecskába- Ottaz éjjel-nappaliban vettünk egy liter sört, egy pilóta kekszet, egy rostos szőlőlevet, és egy adag fornettit. Nah ezután utunk az ifiparkba vezetett, ahol megtaláltuk az előző nap elrejtett "fröccsöt" ami ásványvízből és félszáraz vörösborból készült, nah ezt kevertük a sörrel, és a rostos szőlőlével. Érdekes elegy lett, előszőr megkostolni is alig mertük, majd végül Attila bátorkodott megkostolni. Állitása szerint jóvolt. Aztn jöttem én. Meghúztam. A kotyvaléknak enyhéz boros, enyhén szénsavas, és enyhén szőlős-sörös ize volt, édes utóízzel. Elneveztük Hintasörnek, ugyanis a kicsit szar állagú ( a bor már nem teljesen volt ép ) valami meghúzása után,  rituális hintán való bepörgés következett. A cél azvolt, hogy a hintán a lehető leggyorsabbra felpörögj, majd leszállva el kellett jutnod a lehető legmesszeb, anélkül, hogy felborulnál. Elég barbár egy játék, de nekünk tetszet. A legnagyobb poén abból származott, amikor megpróbáltunk kétlábra állni a pörgés után, majd két lépés után földre borultunk. Amikor megpróbáltam a fára rejteni a piát, Matyi rászátna magát, hogy pörögjön, de szegény szerencsétlenje beletenyerelt egy kutyaszarba, én meg a röhögéstől leestem a fáról. Jólesett a földön fekve röhögni Matyin :D Aztán tovább folytattuk még az értelmetlen ökörködést, de eredménye nagyon nemvolt, csak az, hogy minnyájan berugtunk és rosszul lettünk. És ezután hazamentünk. :) Amint látjátok született A és B verzió is. az egyik matyi agyszüleménye, a másik az enyém. Lett volna C verzió is, csak szegény Attila annyira kiütötte magát, hogy egyszerüe szolva nem találja a gombokat. Lehet, hogy majd holnap megszületik azis, macsak azvan :). Nah szasztok, Skatch voltam -.-'''''''''''

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr181527567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P u D i N g™ (törölt) 2009.11.15. 22:06:46

Remek,ügyes,kár hogy nemvoltam ott.;DD

bogyó.T 2009.11.16. 12:27:45

Hiddel nekem,ha ezek bevadulnak,mindenkire életveszélyesek.Nemjó olyankor ottlenni:D
Elmesélve persze jól ki kell őket röhögni,ez a legbiztonságosabb módja.:D

P u D i N g™ (törölt) 2009.11.16. 15:58:10

Köszi hogy szólsz..xD...akkor messziről röhögtem volna rajtuk.:D csak lássam azokat a pofákat..meg minden xD megérte volna.;P
süti beállítások módosítása