Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.16. 07:42 Skatch

#44 Suliból.

 Ismét innen írok, a könyvtárból, és fáj a fejem. A tegnapi estétől javarészt, meg attol a 8 óra alvástól, ami úgynézki kevés volt. Ugyhogy a buszülést, és kristóf vállát is támasztottam :D. Na jah, kicsit kialvatlan vagyok. Lezajlott ez a hét is, és talán kicsit eseménydúsabb volt mint az előző. Úgyhogy mondom is a főbb dolgokat.
  Babu beteg :S. Tudom ez nem sok mindenkinek hír, de ez nekem mégis csak azt eredményezte, hogy már 3 napja nem találkoztunk. :S Tudom ez nem annyira vészes idő, de nekünk kezdőknek ez sok :S. Az ok amiért nemtudom látogatni, az az, hogy most kaptam influenza oltást, és a hatásai még most is érvényesülnek rajtam. Egyszóval nemkéne elkapnom tőle a vírusos betegségét, mert akkor a szervezetem mégjobban legyengülne, és sokkal később alakulna ki a védettség, és amig betegvagyok, addig ugye a másik influenza ellen nem kaphatom meg a védőoltást. Szóval gyakorlatilag, amíg beteg, addig No tali. :S és ez így szar. De hülye vagyok, mert már nem bírom nélküle, ugyhogy megyek táncukra. Habeteg, hanem, letámadom. Nagyon hiányzik :'S Úgyhogy jah. Majd ma...
 2 új szórakozást is találtunk magunknak. Az egyik az az, hogy azokkal a kék ledes nemtommikkel lövöldözünk. Vagy egymásra, vagy az égbe. Hatalmasat lehet lőni, ha az ember jól eltalálja az ívet, és még ráhúz egyet lövés elött (nemfélreérteni XD). Olyan mint egy kéken világító nyíl, és rohadtszép látvány, ha az ember jónagy ívvel eltudja küldeni. Melesleg nemkicsit fáj, ha torkonlőnek vele. A Másik ugyebár a hintázás. Egyesek biztos szépen tudnak hintázni, de mért kéne úgy. ha lehet másképp is. A lépések: 1. Hasalj rá a hintára, 2. Tekerd fel magad. 3. Húzd fel a lábad, és húzd be a fejed. 4. Várd meg így amig kipörög, majd pattanj ki az ülésből, és szaladj amilyen messze csak tudsz (1-2 méter max). Rohadtjó poén amikor nemhogy szaladni nemtud az ember, de kibujni se, és akkor ilyen érdekes esések születnek. Csak az a baj, hogy ezt sokáig nem lehet művelni mert az ember gyomra nembírja, főleg ha hintasörrel megspékelik a meneteket. 
 Új italt találtunk ki! Az új ital neve Hintasör. Alkotóelemei: Sör, Bor, ásványvíz, rostos gyümölcslé. Elkészitési mód: Hagyjatok kint két napig fagyni egy üveg bort, öntsetek vele 1/3-ig egy literes üveget, Öntsetek hozzá ugyanennyi sört, a maradék rész pedig töltsetek tele, szénsavmentes (mechanikus úton megvállva a szénsavtól [kirázva belőle a szénsav]) ásványvízzel, és valamilyen rostos, romlott gyümölslével. Hidegen fogyasztva elég türhető, sőt mondhatno élvezhető. Kicsit édeskés utóíze van, de amugy a hatás nemmarad el. 
 Katával 3 hetesek vagyunk. Közeledig az 1 hónap, éshát tanácstalan vagyok, hogy mitkő ilyenkor. :S:D. Mindegy most nemrészletezem ezt, MERT TUDOM HOGY TE IS OLVASOD CICA!, de tanácsokat ígyis kaptam, Pl dóritól. És most említem szegényt, mivel a blogomba nem túl sok szart mesélek róla, de ő annál többet ír rólam blogjába. Úgyhogy jah. Dóri most irtam rólad kerek két és fél sort. :D.
  Úgy kb ennyi lenne az egész. Várom a pénteket, az lesz a mi napunk ;). Remélem szegénykém addig meggyógyul, és majd tudjuk élvezni azt a napot :).  Nah csácsá, Skatch voltam.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr51528148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica:P 2009.11.16. 08:29:38

én nem is olvastam nyugodtan leírhattad volna..:D:D:D(A)^^

foglaltazAve 2009.11.16. 13:02:40

err ki kell talájuk a számomra iható változatát... kicsit drágább de van ötletem:D a sört pálesszal helyettesítem:D:D és nem mind1 mien gyömülcslé mert szölő volt:D

foglaltmindennév:D 2009.11.16. 17:35:48

szakíííít a szőlő lééééé xD xD xD xD XD XD
süti beállítások módosítása