Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.12.10. 21:39 Skatch

#54 Amit mindenki annyira várt; A Miértek és a Hogyanok...

  ... A legszarabb az, hogy most mindenki egy rohadt szemét állatnak gondol (tiszt. kiv.), és abba bele se gondolnak, hogy ezt a döntést nem egyik percről a 
Másikra találtam ki... Aki Még nem tudná katáról van szó
Ennek a bejegyzésnek is. Szakitottunk.... Én szakitottam.
Rá már nem úgynéztem, mint az elején.. valami megváltozott...
Cifra a sztori.  Úgyérhette szegényt, mint derült égből villámcsapás, 
Itt viszont a döntéstmár egy héttel elötte meghoztam.  
Tehát az uccsó érvek és okok keresésének a hete jött: 

Szar dolog tom, de csupán erkölcsi érveket találtam.
Elején másképp szerettem, és nem is mertem megtenni vele ezt...
Rá egy hónappal viszont már másképp gondoltam. Hogy Matyi 
Emlegetett szavaival élhessek: " Ha minden túl jól megy, 
Te gyártod magadnak ezeket a problémákat." És lehet, hogy 
Ez is csak egy olyan "gyártott probléma". Nem tom :S Talán...
Megtehettem volna, hogy még húzom az időt, de úgy csak mindkettőnknek ártottam volna.... és azt nemakaro.. Engem felőrölt volna a lelkiismeret furdalás, kata meg nem tom hogy fogadná, hogy hetekig csak áltattam. Ugyhogy meg kellett ezt tennem. és lehet hogy meg fogom bánni, de egyelőre nemérzek megbánást. Úgyérzem helyesen döntöttem, és ezelől a döntés elől nem is akarok elbújni. Nemkarok senkit se átverni, és az ok 1szerű: mert ez nem én vagyok. Nem akartam katát se álltatni, és hála a döntésemnek mindketten rájöttünk, hogy jobb barátok vagyunk mint szeretők. És örülök, hogy rájöttünk. :) ennyi lenne. További magyarázatokkal szolgálok msn-en. Sziasztok.    


Ui.:Sorry a félkövér betükér.. szarakszik a szövegszerkesztő... :S    
"Ne Gyártsátok magatoknak a problémákat, hamár minden olyan jól megy.  Csak elrondtjátok az addig épitett világotokat. És az senkinek se jó, a változás senki számára sem egyszerű. Szeressük  és becsüljük azt amink van, mert sosem tudhatjuk mikor veszitjük el ezeket... És rosszabb ezeket elvesziteni, mint megunni... Éshamár elvesztettük, csak nagyonritkán van visszaút. Ne fussatok felesleges köröket, ha már amugyis fáradtak vagytok.... És végül egy francia idézet: "le lire Ensemble"  
 - Bölcs Márk szenszej szavait hallottátok, ki a legrágább körzőket is könnyek nélkül, könnyüszerrel kivégzi... - 
 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr171589231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltmindennév:D 2009.12.11. 13:58:02

Hát nagyon sokat nem tudok írni mert már beszéltünk róla. A lényeg hogy holnap csillag születik és Matyi! Horse dick in your ass :D

foglaltazAve 2009.12.11. 14:24:44

igen? igen?? IGEN?! iiigen!:D:D öö ez kb olyan mondat mint a "me car" vagy "we are party" :D:D

foglaltazAve 2009.12.11. 14:26:47

srác am észrevetted h nincs benne se miért se hogyan?:D

Skatch 2009.12.11. 18:09:05

haggyámá asse tudtam már h miről írok.... :D
süti beállítások módosítása