Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.10.29. 22:35 Skatch

Babuuu (^-^)

   Ahjjj gyerekeeek. Régvoltam már ilyen boldog. Nagyonrég. A történet vége elárulom hogy az, hogy Katával végre összejöttünk ÚJRA, és most sokáig. Fuhh miről is  beszéljek. Háth. Szerintem aki rajtunk kivül talán legjobban örül nekünk, az Teo, aki titkon végig drukkolt nekünk. A "megtört a jég..." bejegyzés után - amit mellesleg csak beavatottak olvastak/hattak - úgy döntöttem, hogy valami publikusabb formán is az emberek tudtára kéne adni, hogy "Mizu velünk". 
  Nagyon, de nagyon szeretem, és ugyan Teo nem mondta, de tudom hogy úgy gondolja, hogy már nagyon szügségem volt erre. Felemelő a tudat, hogy nem vagyok egyedül, hogy van valakim, akire számíthatok, és aki viszozza mindazt, amit én adok. Holnap lesz egy hetes ez az egész dolog. Lassan alig birok ki nélküle egy napot is. Tegnap is jóvolt, ma mégjobb, de talán holnap lesz a legjobb. Kiruccanunk.  4es fogat, extra házivendéggel: Teo Orrfűi barátnőjével, aki ha jól figyeltem szombatig ittlesz. Attilát is akartuk hívni, csak szegény elfoglalt, mivel holnap edzés, szombat meg verseny. Kááár :\ .  Úgyhogy jah. Jóis. 
 Éshát lehet, hogy ezentúl gyengébb minőségüek meg mennyiségüek lesznek a bejegyzések, de ezért okoljátok Katát :P Lefoglal :P. Jahmeg azs belejátszik a dologba, hogy semmise történik velem :S EVVAN. Nah szóval valszin egy jódarabig szevasztok. :)

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr751485362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2009.10.30. 07:07:40

tartós kapcsolat kft. ha kell vmiben help szóljxD grat hozzá sok dolondságot

Cica:P 2009.10.30. 11:10:20

hát ez szomorú h nem lesz mostanság több bejegyzés mert bírom őket..:D:D na majd akkor én teszek róla h történjen vmi izgin..:P:D^^ és át vettem ezt a hülye szokásodat ezt a bigyót:^^.....úgy h ez is a te hibád..:D:Dszeretlek..:D:d és köszi mátyás...xD :D

Skatch 2009.10.30. 22:13:38

:D nelegyé márkos :P maradjá babunak :P ... Az én cicáám :) (L) szeretlek :)(L) :$

dorci* 2009.10.30. 22:35:59

a mátyás :)
Sokboldogságosságot (L)

Skatch 2009.10.30. 22:38:20

köffike, az ajándékokat majd a sarokba, a többi közé...

foglaltazAve 2009.10.31. 09:12:35

márk te meg maradj márkos:D

bogyó.T 2009.10.31. 10:32:59

:D
Tényleg örülök nektek..:D
És amúgy köszi h végre kiérdemeltem h nem hosszú óval írtad le a nevem:D
Matyi..hozod a formádat nemmondok rád semmit.:D

Skatch 2009.10.31. 11:09:01

Jah. Matyi nagyarc. Észre kéne venni, csak mindenki leszarja -.- :D

foglaltazAve 2009.10.31. 15:23:41

cseszi mi rosszat mondtam?:D cska nem nagyon hallottam tőled ilyet h köffike stb...
süti beállítások módosítása