Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.11. 22:52 Skatch

#42 Saját számaim

 Ugyebár elég zenés emberke vok. És van egypár saját számom, úgyhogy ezeket felfogom szépen töltögetni blogra. Kezdetnek itt a program amivel megtudjátok nyitni a kottákat. Ha letöltöttétek, akkor itt a kód amit kér: a user mezőbe bekell irni azt hogy TEAMZWT a kód pedig a következő: AEAAK-ANR60-AAAAZ. Ezután még egy pár logikus kattintás a megfelelő helyre majd kész. Ha megnyitjátok az egyik számomat, akkor  fölül középtájt elhelyezkedő zöld play gombbal lehet elindítani a számot. A program Midi szintetizátor alapú ami annyit tesz hogy midi hangzása van, a számnak, ami annyit tesz, hogy élőbe, vagy egy stúdiós felvételbe egészen más, élvezhetőbb hangzása van. Jellemző rám, hogy a számaimat általában nem fejezem be, és csak riffeket, gondolatfelvezetéseket firkálok. úgyhogy ittvan egypár ilyen:
1. Tábortüzes laza szám. Szöveget is irok majd hozzá, és egész jólesz
2.
3. Talán az egyetlen befejezett számom :D (katának köszönjétek)
4. Elég ratyi lett. mindegy má nincsmit feltölteni.
5. Ezt matyinak ajánlom, hátha még emlékszik rá. Az eleje lehetbeugrik a vége már nemhiszem XD

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr661519118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2009.11.12. 14:46:09

9. ütemtől nemértem h minek így amugy kurvajó:D látszik h én alkottam meg a nyersanyagot hozzá:D csak kell vki aki le is írja használhatóan:D kicsit szivenütött mondjuk a "Alogikus rész" felirat de sebaj az intro akkoris az anyém:D amugy ha van a progi mellé RSE akkor szebben hangzik

foglaltmindennév:D 2009.11.12. 17:07:35

"Na jó most akarok belevinni egy kis logikát."

Asszem ennél a mondatnál fostam be Egregyen.

foglaltazAve 2009.11.12. 17:13:45

:D:D de méért?:D kurva logikus sztem:D csak anygon meg kell nézni és látszik benne az ismétlődés:D

Cica:P 2009.11.13. 21:55:16

hát khm ..:d ezt majd nekem letöltöd szépen márk uyganis én ehhez tök szőke vagyok és még csak nem is akarom elkezdeni telepíteni mert nem fog sikerülni és csak felbaszom magam..:D:D
úgyhoyg ezt meghagyom neked..:D:D
süti beállítások módosítása