Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.10.19. 07:28 Skatch

Suliból

 Nah szóval. Itt ülök megint a könyvtárban, hogy beszámoljak az elmúlt hét dolgairól. Mivel ezt tegnap már megtettem, ezért eléggé kiszúrtam így magammal. Sok újat nem tudok mondani úgyhogy gondolkodnom kéne. Kéne.
 Tegnap volt egy laza kis estém, ahol laza kis dolgok történtek, amiket lazán nem részletezhetek :P. Sztem jóvolt, és sztem még hallani fogtok a tegnapi nap következményeiről. Annyit mondok előlegbe, hogy a Petőfi gimi, iszonyat jó hely, ahol iszonyat faja dolgok történnek. Mercikém licitált rám 1 menetet, és ezen nem is csodálkozom, hisz csak a buziktól akar megmenteni, IGAZ? :P
  Lehet lesz RUBUGÓM :P. Azt még nemtom, hogy mikor, és aztsem hogy milyen, de fater kinevezett egy cipősdobozt a robogóra való pénzgyűjtésre, és mostanra már egy elég szép össze gyült össze. Lehet lesz fülbevalóm is :P. Vagy kis dobókocka, vagy egy kis ilyen piercing féle karika. Megfogom megint növeszteni a hajam, és sztem úgy is fog maradni. Az lesz a végleges formája. Egyrészt hiányzik a HEADBAAAAAANG!!!, másrészt meg fázik a fülem XD. Attila egyre aktívabb olvasója lett a blognak, aminek azért örülök, mert elkezdte érdekelni a téma. Ma dél u. megyek katához táncolni, de hogyha még a mai nap esetleg infón felnéz a blogomra, akkor Tudni fogja, HOGY CSAK NEGYED 3-RA ÉR BE A BUSZOM!. :D Nah egyenlőre ennyi lenne, mert még lennének becsengetés elött dolgaim. Szevasztok.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr681459625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyó.T 2009.10.19. 08:44:58

Márk ez mind szép és jó de már szeretnénk látni valami becsületesebb olvasható bejegyzést ami nem arról szól h nem tudsz miről írni:D
de azért jólett és szeretünk és nemkell leüvökteniafejem.:D

foglaltmindennév:D 2009.10.19. 15:59:09

Nekem köszönheti a srác csak is nekem jeeee! Márk te tudod miről beszélek :D

foglaltazAve 2009.10.19. 19:11:09

hmm mindennek én vagyok a hibája... attilából én csináltam azt ami ma és ha neki köszönheti márk akkor nekem is:O sőt pál a hibás a mocskos rammsteinnal:( (fav band><) srác télleg firkancs vmit me nem foglak olvasni:D írj arról h mien jóképű vagyok és szerény

dorci* 2009.10.19. 20:07:00

Énmeg kikérem magamnak az egészet ugyanis velem is táncoltál tudd meg xD

P u D i N g™ (törölt) 2009.10.19. 20:59:43

Ömm...lehet hogy..nem én fogok nyerni..:$ úgyvigyázz Attiláékkal.;DDD de mindent megteszek érted..:P:DD
süti beállítások módosítása