Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.10.12. 07:49 Skatch

Suliból... (Az elmúlt 1 hét)

Mint ahogy eddig, úgy most is, hétfőn nincs 1. órám, úgyhogy ezentúl úgy lesz, hogy minden hétfőn letisztázom a történt dolgokat, és elmondom, hogy mit várok a közeljövőben. 
 Nos, az elmúlt egy hét tartalmas volt. Újraindult a baráti kapcsolatom katával, és szerintem most jobb, mint eddig. Lehet, hogy minket nem egymásnak szántak, de attól még öribarik lehetünk, nemde? :) Matyiékkal péntek este kint voltunk (Matyi, Teo, ATTILA, én) és hülyültünk egyet, mivelhogy Attila is ottvolt. Teo alig bírta azt a tömény hülyeséget, ami áradt belőlünk. Előszőr láttam életemben a göncöl szekeret, és csak most jöttem rá, hogy az a nagy fényes csillag ott fent, az a Vénusz. 
 3 edzésből 2-őn voltam, mert széjjel rohad a gerincem. Lehet a boxtól, lehet hogy a lúdtalpas lábamtól, lehet hogy mindkettőtől. Még nemtudom, majd az ortopédus megmondja a tutit. Ma is van edzés, és megyek is. Majd meglátjuk, hogy hogy bírom. 
 A közeljövőmről csak annyit, hogy nem túl tartalmas. Szóval hogyha valaki nagyon unatkozik, nyugodtan szervezgessen bele a programjaiba.
 Ma kéne mennem táncolni katáék osztályába, mert tavaly mi táncoltunk éva néni szervezésével, de idén az 1es iskolás, mostani 8. évfolyam (azaz katéák) táncolnak koszorúcskán, és a 3 évfolyam nyápic, nyulgerinc fiaiból alig gyült össze 10-et meghaladó létszám, míg lányokból bőven akad. Épp ezért felajánlottuk éva néninek, hogy Attila, Matyi meg én 3-an elmegyünk erősíteni az amúgyis gyér fiúcsapatot. Teo vegyes érzelmekkel fogadta ezt a dolgot. Egyrészt nemakart beégni Matyi elött a hatalmas tánctudásával, másrészt viszont akart táncolni vele. Úgyhogy érdekes napjuk lesz. Én viszont ma nemtudok elmenni (kata hatalmas bánatára :P), mivel  fél 3kor indul a tánc, én meg Kb addigra kerülök fel a buszomra. Úgyhogy kata úgy döntött, hogy nem megyek be 7. órára - ami erőst nem megvalósítható. Valószínüleg jövő hét hétfőn tudok csak menni a táncukra. Úgyhogy ez van. Nah de most megyek, mert az én csoportom valszin már ittvan. Amugy megnéztem a Rammstein Volkerball-i koncert DVD-jét, és azt kell mondjam, Lindemann és társai hatalmas nagy állatok. Akinek kell, az szóljon, Pendrive-on elhozom oszt jóvan. Nah szevasztok.

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr221444013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyó.T 2009.10.12. 11:51:08

Hát márk ez vicces bejegyzés lett:D
a "vegyes érzelmekkel" pedig nem egészen így vannak de ahogy gondolod:D
igen én itthon ülök amíg ti valami vacak órán figyeltek..háhá...:D

foglaltazAve 2009.10.12. 16:59:22

te meg reggel elbántál magaddal háhá, és 2x annyit tanulsz mint mi háhá és mivel hiányzol kell pótolj ami délután szóval szar háhá kell még?:D

foglaltmindennév:D 2009.10.12. 21:26:59

állatok :D:D. Nahát először is márk nem volt edzésen khm... :D mind1 lényeg a lényeg jó bejegyzés lett ezt szívesen olvastam el. azt a koszorúcskát meg be kell pótolnunk márk és matyi. SZÉTVERÜNK MINDENKIT KÖCSÖGŐŐŐK. ja nem most nem az lesz bocs

Cica:P 2009.10.13. 15:53:25

háhá..:d ez jó volt..:D
igen a fiúk aránya elég gyér a lányokéhoz képest szal nem ártana aza erősítés..:D:D szóval hajrá..:D:P

Skatch 2009.10.13. 15:56:53

énigyekszem aranyom, de osztódni még nemtudok, amőba még nem vagyok :D de majd megéred aztis :D

bogyó.T 2009.10.14. 06:50:12

Hogyne,rögtön szívesen várjuk az egész volt 8. évfolyamot..(nem nem komolyan mondtam.xD)
Márk te meg milyen gáz vagy már még osztódni sem tudsz chh..:D
Matyi,ezt még megbeszéljük.khm:D

Cica:P 2009.10.14. 13:28:58

hát majd megtanul osztódni teodóra..:D:D
és igen remélem megélem h megtanulsz osztódni kandúr..:D:D

Skatch 2009.10.14. 17:03:08

Márk. Új, Limitált széria, Már csak 1 darab maradt, a töbit elkapkodták :P Alaplicit: 1 ölelés. Ki ad többet?:D

bogyó.T 2009.10.14. 17:04:36

Fizetni pedig nálam lehet!:D
Licit indul:D

P u D i N g™ (törölt) 2009.10.14. 17:34:58

Nahszal...eddig még nemírtam kommentárt..^^ majd idővel bepótolom.;D
Tetszik a blogbejegyzés.[: akármennyire nem ismerem egyik embert se..xD rajtad(Márkon..:D) kívül..^^ jah és..én még mindig nem láttam a göncöl szekeret..:'D ( mondjuk lehet semmi extráról nem maradtam le..(': ) majd egyszer együtt nézzük meg..:$:)^^
éés a licitem..minimum 5öleléés.: D senkise próbáljon meg többet mondani...x"D (különben túlsok öleléssel fogok tartozni Márknak..:$:'DDxD)

Skatch 2009.10.14. 17:37:55

Lesz alkalmad ledolgozni a tartozást :):$(k)

P u D i N g™ (törölt) 2009.10.14. 17:44:01

Lesz háát...:P ésmár várom(L):$:)

bogyó.T 2009.10.14. 19:32:19

Senki többet először..?:D

Cica:P 2009.10.15. 15:34:13

nah itt vagyok és nekem megér ez 10 ölelést..:D:d:P
mondjátok azt h az utolsó pillanatban érkeztem!?:P:D

bogyó.T 2009.10.15. 17:02:56

Még beleférsz.Majd ha beírtam h iknes tebböt rozsdamrah nyert bárki is.:D(visszafele olvasandó,félreértések elkerülése végett:D)

bogyó.T 2009.10.15. 17:04:01

Eddigi legmagasabb ár: 10 ölelés

bogyó.T 2009.10.15. 17:09:55

foglaltazAve 2009.10.15. 17:05:09
márkóóó cicaaa:D 20^^

Legmagasabb ár:20 ölelés
licitlépcső: 10 ölelés
süti beállítások módosítása