Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.08.12. 18:40 Skatch

Augusztus 7-8-9 (sok Kommentet várok, mert sokmindenkiről szól...)

...Huhh... nemvolt semmi ez a hétvége.... Nem unatkoztam az biztos :P:P van is mit mesélnem.... Nos tudjátok Bonyhádon általában a legnagyobb felhajtást mindig a Tarka Fesztivál jelenti ami idén Augusztus 7. és 8. napjára esett (Szombat, Vasárnap) és persze mint minden évben, most sem unatkoztam... Annyit igy elözetesben elárulok, hogy szombaton nem bonyhádon voltam, és nem haverokkal ;)

 

Péntek: Huhh de régen volt már :D nem is emléxem :D jah megvan... Korán, már asszem fél 3kor bent kellett lennünk a zenesuliban, hogy játszunk 1 órát, a tarkán... utána ottmaradtam egykét ismerőssel... pl ottvolt Attila, akivel újfent kibékültem, ottvolt feri, akivel újfent találkoztam, és ottvolt edit, akivel újfent nagyon elvoltam... Egy darabig oltogattuk a fellépőket, majd azt megunva felléptünk a gimibe, ahol éppen ha jól emléxem retorika tábor volt... (Ha nem, akkor lécci edit hülyézz le :D) ott helyet foglaltunk igy négyen és egy jó órát beszélgettünk mindenféléről... közben már ötpercenként hátra akartunk menni edittel a gimi "kertjébe" ugyhogy végül leráztuk a két másik tagot, és elléptünk "hátra". Otthát végülis csak beszélgettünk... De innen Megintcsak Pont Pont Pont... Aztán olyan fél 12 környékén nézhettem vissza a Tarkára, ahol még javában folyt a buli. De mivel tudtam hogy holnap nagy nap lesz, és korán kelek, ezért nemártana ha viszonylag Józanul, és korán hazakeverednék. Igyhát viszonylag korán (2 óra) és józanul (tényleg nemittam semmit :D) hazakeveredtem és ágybakerültem...

Szombat: ...Kora reggel 6kor csengett a telefonom, hogy; "ébredjek mán' fel". hamar zsebreraktam a cuccokat és elindultam a buszmegállóba... ott felszáltam a 6:40-es buszra és elindultam... Úticél: Balatonföldvár. az utazás oka: meglátogatni Pudingot, azt a lányt, akiröl a barátaim szinte egytöl egyig hallottak már... 8:45re bentvoltam siófokon, és a 9:05ös busszal indultam földvárra... 9:30kor már ottvoltam... Na jolvan mondom, megcsörgetem ezt a lányt... felhivom...kicseng... semmi... HE? most akko mivan.... felhivom mégegyszer... nem veszi fel senki... nah mondom hát ez kicsit ciki, hogy eljöttem idáig, nemtom hogy merci hol lakik, és nem veszi fel... fél órán át csöngettem, aztán küldtem neki egy sms-t, miszerint hogyha nem veszi fel fél órán belül, akkor elindultam haza... negyed óra csengetgetés után irtam egy újabb sms-t amiben közöltem hogy elindultam haza... 2 percre rá valaki csenget, kiveszem a telót a zsebemből és ezt irja a képernyőn: bejövő hivás: Pudingom. Felveszem, és merci nagy nehezen elmondja hogy mennyire sajnálja, hogy nem vette fel, és hogy tényleg elindultam-e már. Mondom még nem, de nem rajta múlott... ekkor megbékéltem, és megkérdezte hogy merre vagyok... na most itt ezt a a részt ki is hagynám... A lányeg az, hogy két óra múlva megtaláltuk egymást... :D Kiderült hogy egy falvacskával korábban száltam le, és nem balatonföldváron, hanem Szántódon száltam le... Höhh... az egyetlen tájékozódási pont amire a sineknél rátaláltunk az a mérföld kő volt... én áltam a 82-es mérföldkőnel, merci meg a 94-esnél... :D nahy akkor én elkezdtem sétálni a 83-as felé, merci meg a 93as felé, és igy egymást megtaláltuk a 90-es körül... :D Ott nagy ölelkezés puszilgatás nagy örülés... :D ezután merci bemutatott a mamájának meg még nemtomkijének, és elmondta hogy velem lesz. Ezután elindultunk valamerre... akármerre... :D beugrottunk a cba-ba kaját venni, aztán egyszercsak egy 4 csillagos hotel elött kötöttünk ki, aztán elindultunk megint "akármerre" és végül Balatonszárszón kötöttünk ki... Ott leültünk egy padra, és innentöl megintcsak.. Pont Pont Pont, Egészen 2-3 órával késöbbig, amikoris el kellett indulnunk visszafele, mert megy a buszom (rohadt volán :@) uramisten de jó is volt... Aztán elötte még visszakisértem mercit a strandra, ahol épp a családja miatta aggódott, anélkül, hogy tudtunk volna erröl... Erősen Lecseszték, de szerintem mást is kapott volna, ha nem vagyok ott... Gyakorlatilag megvédtem a jelenlétemmel ^^. Ezután a strand bejáratánál különösen "nem érzelmes", Egyszerü búcsút vettünk, és elindultam... vagyishát... Futottam... Maradt 20 percem hogy megtaláljam a buszmegállót... azt amelyikbe bemegy a buszom, és hogy felszáljak rá... nahát ez nem jött össze... a buszmegállót megtaláltam, de már későn... vártam még 15 percet, és felszáltam a kaposvári buszra.... hazaszoltam a fejleményekröl, és ekkor ottohonrol közölték velem az egyetlen útvonalat amin keresztül még ma hazajuthatok, A balatonföldvár, kaposvár között közlekedő járaton megismerkedtem egy hölggyel, akivel jól elbeszélgettem a buszon, és végül elérhetőséget cseréltem vele... Miközben ezt a bejegyzést irom, már olvastam a levelét is, amit küldött, és remélem most olvassa ezt. :) Kaposváron 1 óra várakozás után felültem a pécsi buszra, és pécsről keveredtem fél 12-re bonyhádra.... :D ez is egy érdekes nap volt, de még nem ért véget... miután hazaértem, lementem a már második napja tomboló tarkafesztiválra... Ahol még utoljára kibuliztam magam :D. 

Vasárnap: Délben kelés, átlag nap... délután fellépés... 10 perc fellépésre vártunk 1 órát a szinpad mellett. Ezután megint visszaléptem és maradtam egykét haverral (edit és Schaadt). Életemben elöször ettem töltött káposztát... de abbol is csak a mellé adott hurkát vagy mit adtak hozzá (XD). Szóval gyakorlatilag még mindig töltött káposzta szűz vagyok :D Ezután elléptünk hozzám, hogy felpakoljak egykét sört, és kicsit kivigyem sétálni a görényem... ez mind össze is jött, csak hátt... a görény nem sokat sétált hogy öszinte legyek :D aztán hazamentem leraktam a görényt, és harmadmagammal mentünk vissza az akkormár tartó Sommerfestre (sváb ünnep) de elötte még hazakisértük editet, és ketten mentünk vissza.. ott kicsit ittunk ettünk, majd onnan is go haza... a vasárnap nem volt nagy szám, de végülis nem nagyon unatkoztam...:D másnap korán kelés... go kórház... :S

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr741305599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltmindennév:D 2009.08.13. 01:45:26

Elsőőőőő vagyok beszaráááás!!!! Elsőőőőő kapjátok be jeeeeeee én vagyok az elsőőő ezt lefényképezem és kinyomtatom huhúúúú én vagyok az elsőőő váááááá király vagyok a kurva apámat de állat!!!!!
süti beállítások módosítása