Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.10.18. 13:30 Skatch

Az elmúlt pár nap...

 Nos. Az elmúlt pár nap. Tartalmas volt. Többek között kibővült a négyesfogat 5össé, de lehet hogy még 6ökrök is leszünk. Ugyanis Attila a békülésünk óta elég erősen belekeveredett a baráti társaságba, és mondhatni kiegészült. Matyival megízleltük a 10-8-10-es erejét, és a bányászok sanyarú sorsát. Közben én meg rászoktam a Rammstein-ra. leszedtem 5 albumot (Sehnsucht, Mutter, Reise reise, Rosenrot, és a Liebe ist für alle da) és a Volkerball-i koncert DVD-jüket, de azthiszem ezt már mondtam. Katával megbékéltünk végre, és öribarik maradunk. Mercivel újra felvettem a kapcsolatot, és amint látjátok virágzik köztünk a barátság. Matyi még minidig Teova kavar, és áldásom rájuk, ez maradjon még sokáig így. Attila felszedett egy emo-s féle csajt, aki hát sztem elég szimpatikus egyén. Nekem még mindig nincs barátnőm, és hát ez az ami hiányzik az életemből. A barátaim mind azt mondják, hogy majd lesz egy lány biztosan, aki észrevesz, és legalább annyira fog engem szeretni mint én őt. Nos hát szerintem is így lesz, csak én azt már nem győzöm kivárni. :S Mert én már eléggé beleuntam. 
  November 7.-én megyünk Matyival Tanker koncertre, és rohadt jó buli lesz (ő erre aztmonta yes [californiaüber alles]). Újra elkezdtem edzésre járni, bár a gerincem és a térdem nem örül neki. Van egy rakar új gyerek, mint pl. a nagy stercl, vagy a matos gyerek, de a régiek is megvannak, mint pl. Attila, vagy a Nagy Krisztián. Versenyekre nem fogok járni, me elegem lett abból a stresszből, és abból a "hatalmas sikerélményből" amiben ott állandóan részem van. Lehet, hogy csak idő és a munka kérdése, de én alapvetően egy irtó lusta személy vagyok, és ezt senki nem fogja tudni kinevelni belőlem. 
 Jó volt a hétvége is. Megint elökörködtük az időt, mint mindig. Tervbe vettük, kimegyünk 5en Elvira nénihez (volt ofő.) és meglátogatjuk, aztán ebböl az lett, hogy kata nem ért rá, matyi meg lerázott és magánprogramot szervezett Teo bevonásával, Úgyhogy Attilával ketten elvoltunk. Mondjuk az egy dolog, hogy később Mátyáska is csatlakozott, de ennek ellenére semmiképp sem úgy sült el a dolog, mint ahogy azt eredetileg terveztük. Na joh, legyen ennyi elég. Szevasztok

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr771457841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foglaltazAve 2009.10.18. 16:27:32

mióta mondtunk mi ilyet?:D egyedül fogsz meghalni.... xD nemám:D kitartás><
süti beállítások módosítása