Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.10.05. 08:01 Skatch

Ismét a suliból...

Szevasztok. Hétfő van, és megint nincs első órám. Ilyen szarul napom még soha sem kezdődött. Reggel 6:20kor felkelek, felöltözök, oké, eddig minden rendbe. 1. Eltüntek az igazolványaim -.- Rohadtjó. Benne van a személyim, a diákom, a helyi járatos, és a szekszárdi járatos bérletem is. Úgyhogy reggel az előző havival jöttem be, ami ma még pont érvényes volt.
  Tegnap beszéltem katával. Mondtam neki, hogy hülye voltam, hogy eldobtam magam mellől egy ilyen őszinte barátot. Az ok ami miatt erre a döntésre jutottam az az, hogy egyszerűen nagyon hiányzik. Mindig kérdezgettem Teot is, és Matyit is, hogy nem e tudnak valamit Katáról, mi van vele, él-e még. És mindig visszahallottam, hogy hiányzok neki. Teo meg Matyi is mesélt történeteket, amiből egyértelmüen levettem hogy hiányzok neki. MyVip-en a képekhez is - amin nála rajta vagyok - "sejtelmes" címeket hagyott. És ez mind oda vezetett, hogy tegnap, amikor Matyi, Attila, Teo meg én négyen ültünk hátul a Hársfa utcai magaslesen, irtam neki egy sms-t. Az üzenetben valami ilyesmi állt: " Szia Kata. Hülye voltam, hogy eldobtam magam mellől egy ilyen barátot, és nagyon hiányzol. Legyünk újra jóban, mint régen". Válasz nem jött. Amikor hazaértem, beszéltem vele Msn-en. Arra jutottunk, hogy ma felmegyek hozzá, és hát... Nemtom, lesz ami lesz. Kibékülünk, és megbeszéljük az okokat. Próbálok rá barátként tekinteni, és nem többként. Meglátjuk, hogy hogy megy majd.
  Nah pont most küldöt egy sms-t, hogy negyed 4-re menjek elé :D szépen vagyunk. Úgyhogy most ha nem haragszotok, megyek órára. Ha jól emléxek azért jöttem ide is...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr431428325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása