Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.09.21. 07:55 Skatch

Átlag nap.

Most szeptember 21.-e van, és nekem nincs 1. órám, szóval kihasználva az alkalmat bejöttem a könyvtárba az egyik géphez, és elkezdtem írni ezt a totál értelmetlen szöveget. Valamivel csak el kell üssem az időt. Ma nemtudom, hogy mért, de megint végen száltam le, ami + 20 perc gyaloglást jelent. Megettem egy zsák fornettit, és közben azon elmélkedtem, hogy milyen lehet galambot pórázon sétáltatni. Végül arra jutottam hogy felemelő érzés lenne. :) A mai napom hosszu lesz, és kb 3ra érek be bonyhádra, az meg hogy mikor érek haza, az már megint más kérdés. Izgatott vagyok, mert tegnap katának támadt egy hülye ötlete, ami hogyha sikerülni fog, akkor lesz egy nagyon nagyon nagyon jó napom/estém. Egyelőre csak ennyit mondok, de lehet az is, hogy az egészről is csak ennyit mondhatok. Annyi biztos, hogy a matyi teo kata én négyesfogat megint össze fog jönni egy emlékezetes programra. Deh mondjuk még az sem fix, hogy egyáltalán megvalósul majd ez az egész. majd megtudjátok a (...) es részekből. Wááh, érnék már haza. Nah mindegy majd eljön egyszer az is. Faja kaja lesz a menzán!! :D Meg ottlesz valszin reni is meg kristóf is, (reggeli buszozós tagok) ugyanis az ady-s menza látja el a környék iskoláit kajával, már azt aki igényli persze. Valószinüleg fogok írni egy remek idétlen bejegyzést a háztartási keksz faragó mesterek titogzatos életéről, amit majd az oldalakban találtok meg. Egyelőre ennyih. Szevasztok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr911396072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása