Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.07.05. 01:17 Skatch

P u D i N g™

.... Sokan kérdezték már tőlem, hogy ki az a Puding, a telefonomban... Akivel annyi telefonhivásom van, hogy a fél keretem arra megy el. Nos az egész egy társkereső oldalon indult asszem XD... Keresgéltem az emberek közt, aztán megtaláltam őt. Felvettem msn-re, szokásos szia mizu, merre lax stb... aztán nem állt meg az egész ennyinél, és késöbb folytatódtak a beszélgetések. Lassan már ott tartunk hogy 1 éve ismerem, és szinte nem tellik el nap hogy ne beszélgetnék vele egy fél órát...  Hogyha valaki szeretne egy jó beszélgetőpartnert msn-re akkor vegyel fel (adj.sok.penzt@hotmail.com) és ez tényleg az ö cime ;) amugymeg (foglalt) :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr711227240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása