Skatch - a blog

A sarok egy olyan hely ahova az ember félredobálja a felesleges dolgokat, majd később megtalálva jót szórakozik rajta, elgondolkodik, vagy éppen megkönnyebbűl, hogy megtalálta, amit keresett.... Nos ez az én sarkam, ahova olyan értékeket teszek, amit csak bizalmasaim, vagy a kíváncsi megértő emberek értenek meg. És ez a jó az egészben. Hogy nem mondom senkinek, és mégis mindenkinek mondom.

Friss topikok

2009.11.04. 20:41 Skatch

#37 A Jövő Emlékei. (Nyereményjátékra)

 Noshát. Ennek a nyereményjátéknak a legfőbb célja az, hogy elképzeljem a fél évvel későbbi énemet. Ennek érdekében barátaim körében egy egyszerü kérdést tettem fel: "Te milyennek látsz engem fél év múlva?" Éshát azt vettem észre, hogyha fél év múlva lenne mindenkinek a baráti körömböl egy Márkja, akkor azt mindenki másképp csipázná, úgyhogy a magam véleményét késöbbre hagyva, idézném a barátaim elképzeléseit:

1. Merci
Elsőként idézném az elsőként megkérdezett szavait: "kívülről...megfogod ugye növeszteni a hajad...szerintemaz tökjólesz Dd nekem tuti fog tetszeni..:D már örültem is mikor montad hogy megnöveszted amúgy..:D szóval olyan középhosszú hajadlesz szerintem...hosszabb neis legyen..><ugyanazzal az aranyos pofiddal együtt..jó összeállítás lesz.:D tested..fogalmam sincs milyen lesz..:"D lehet ugyanolyan vagy belefogsz majd valamilyen gyúrás félébe.:DxD ésés..remélem megis fogsz nőni..azhiányzik nagyon.:D minimum 176cmre...xD úgy tökéletes lenne.:P:D namajd meglátjuk később:D belülről meg remélem szinte ugyanolyan maradsz...nekem így tetszel ezen a téren ahogy vagy..jófej,aranyos,jószívű,hűséges...legfontosabbak:) remélem nem fog elrontani senki...különben megkeresném és megölném.;D maradj olyan,amiylen vagy.:)" Nos hát ez elég bő, és pont olyan, mint amilyet a NagyPudingtól vártam :).

2. Teo
Másodikként idézem természetesen Teo-t, mivel ö volt a következő a kit elértem: "Szóval, a fél évvel késöbbi Márkó ugyanolyan vadállat, bár szerintem ha Babuval maradsz, le fogsz nyugodni kicsit. Ugyanolyan szanaszétszórt megbízhatatlan punk maradsz :D Ezt nem tudod kinőni :D Kívülről meg nem tudok neked jóslatokat mondani, max annyit hogy ha folyamat jársz boxra megerősödsz, de ahogy ismerlek inkább kata amit tökéletesen megértek. Őöm amúgy marad sztem a fekete feketével ruhákban, meg ilyenek, de ez attól függ h mi lesz a legújabb hóbortod vagy zenéd." Nos Teo keményet megmondta a tutit. Mondjuk az állítása szerint a 30 év múlvai Márkót nagyobb poén lenne körülírni.
 

3. Barta
Következőnek őt kérdeztem meg, ugyanis ujjabban elég jóban vagyok vele, és épp fent is volt msn-en. Az ő véleménye valahogy így hangzott: "Őszintén szólva, csak szimplán 8 éve ismerlek, igazából csak az utóbbi 2 évből tudok következtetni, hogy vajon fél év múlva, milyen is leszel. Egy biztos, megváltoztál, ezerszer másabb vagy mint régen. A középsuli mindenképp jóra tanít, tehát ebből következik hogy felnőttél, legalábbis fél év múlva, a mostatninál biztos hogy felnőtesebben gondolkozol. Lesz egy gyöngyörű barátnőd, még fél év múlva is, és szeretni fogod. A stílusod elég sokat változott mostanában, de mindenképp a punk, vagy rock zenéhez vonzódsz a legjobban. Persze szóbajöhet itt a metál is, de az inkább matyinak való.... :D Ha rendszeresen jársz edzésre és normálisan eszel kicsit nagyobb termetű alak leszel:D. Belsőleg, igazából az fog dönteni, miken mész keresztül ez idő alatt. (btw szerintem nemfog változni semmi a mostani körülményeket látva :D). Egy biztos; EZ a blog élni fog, és a mostani látogatók száma megsokszorozódik, és óriási rajongó táborod lesz:D Én meg remélem összekaparok addig 8ezer forintot egy rohadt  GameCard-ra:D." Hát Barta nem szarozott. Belevágott a közepébe. Egy biztos: Öszinte a gyerek.

És most, hogy már kifogytam az online emberekből, és nem akarom napokig írni a bejegyzést, elmondanám a saját magamról alkotott jövőképemet;
 - Szerintem bármennyire is igyekszek majd, a tanulmányaimat nem tudom majd javítani, mert amihez nincs kedvem, és nem érdekel, azt nem is tudom megjegyezni, de mégcsak bemagolni se. Pedig pont azokat kéne tudnom, amik nem mennek. 
 - A blogom talán kicsit tényleg nagyobb látogatottságnak örvendhet majd, főleg ha így folytatom mint eddig, de azért nemártana egy kis reklám (srácok ez nektek szól). 
 - Katával szerintem együtt leszünk, és sok olyan dolgonleszünk túl, amik addigra márcsak "... és arra emléxel amikor..." emlékek lesznek, amiket öröm lesz újra felidézni. Főleg az elsőket. De már mostis van egykét első, amit lehet felidézgetni. :)
 - Sztem Addigra befejezem a könyvemet is, amirő senkise tud, és elég szánalmas tudom, hogy így írok róla előszőr, de olvasó várólistára a kommentekben lehet feliratkozni.
 - Külsőre amit változni fogok: Hosszabb, és talán igényesebb lesz a hajam, egykét centit biztos növök még, meg erősödni is fogok, persze csak ha rendszeresen járok boxra - ez logikus kata. Talán lehet kicsit szinesebb öltözékem lesz, és lehet hogy kicsit nagyobb ruhatáram, meg nagyobb arcom, deh belül az leszek aki voltam, és aki vagyok. És ez nemfog változni. Ez az ami bennem, és mindannyiunkban állandó. A személiségünk. És ez is az ami megkülönböztet minket egymástól. Aki hülye, az az is marad, aki meg okos... Annak csak annyit, hogy ne aggódjon, elmúlik. 
  
                                        Skatch voltam, vagyok, és maradok -.-'''

 


...További jövősztorikért katt a jovoemlekei.blog.hu-ra 
 

 
 
 

6 komment

Címkék: ajovoemlekei


A bejegyzés trackback címe:

https://marku.blog.hu/api/trackback/id/tr91500955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyó.T 2009.11.04. 22:09:28

Márk ez jóó lett:D KÖnyvedre feliratkoztam;)
és ne mondjátok h a 30 évvel ezutáni márkó nem lenne viccesebb:D

foglaltmindennév:D 2009.11.04. 22:17:51

Matyi szerint a harmadik májára fog tarhálni xD Jó lesz ez csak ne legyenek olyan kurva veszekedések mert már a faszom tele van velük. Ja és bocs Barta de a tiedet nem olvastam el >:)

admin.flashforward 2009.11.05. 07:16:02

Kedves Skatch,
bejegyzésedbe nem írtad bele a kötelező szöveget. Ezt pótold, hogy részt tudjál venni a sorsoláson!

Cica:P 2009.11.05. 14:22:02

ez logikus márk..:D
könyvre feliratkoznék..:D
am sztem jóóóóóó lett...^^:D(L)

foglaltazAve 2009.11.06. 14:49:38

leszólsz bartha?:D mellesleg thx h megkérdeztél(Y) és igen a 3. májára fog tarhálni

daemon.B · http://daemonb.inda.hu 2009.11.07. 21:59:55

nincsmit mátyás :D
attila köszönöm a bizalmadat -.-' xD:D
süti beállítások módosítása